Forum www.feudal.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Właściwa walka Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Ero
Administrator
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 543 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 8:58, 01 Maj 2008 Powrót do góry

No właśnie , jak by się to miało odbywać ?
Jest to niezwykle ważna sprawa we wszystkich RPG-ach ; zły system potrafi całkowicie zniszczyć przyjemność z gry , gdy gracze nie wiedzą jak walczyć .
[ Czytaj : Czy ktokolwiek jest w stanie wytłumaczyć nowemu graczowi system walki z Monastyra ?? xD ] .

No i teraz pytania :

1.Czy robimy system tur . I ile miały by one trwać [ np.Każda osoba ma po 3 żuty ....]

2.Opieramy się na k100 . Wynik miałby być jak najmniejszy czy jak największy [ osobiście preferuję jak najmniejszy , bo łatwiej jest zrobić Very Happy ].

3. Co do trafień , będziemy robili jakieś bonusy ?

4. Pogoda i podłoże powinno mieć wpływ na przebieg walki .

5. Co z obrażeniami tłuczonymi ??

Pytań jest parę , ale pomogą nam w tworzeniu systemu ...
Zobacz profil autora
DUDSON
Gracz



Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:06, 05 Maj 2008 Powrót do góry

ja proponuje zrobić walki podobne do systemu z warhammera...
1. Tury, no raczej tak, a jak ty chcesz to zrobic w RPG-u
2. najmniejszy-owszemn
3. Mozna zrobić bonus. P{roponuję coś takiego, ze jeśli ktos za pierwszym razem zada max. obrażen ma dodatkowy rzut...
4. Tak, al enie do obrażeń, na przykład, jeśli ktoś na trafieniu wyrzuci fatalnie, to może sie dodatkowopoślizgnąc, albo potknać, przez idiotycznie wykonany zamach
5. Upadki? Zrobić coś w stylu
1-2m 0+ k4 obrażeń
3-6m 3+ k4obrażen

Więc ja proponuję cos trakiego...
Zobacz profil autora
ZodiaQ
Mod



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tu nawet diabeł boi się przyjść

PostWysłany: Pon 19:29, 05 Maj 2008 Powrót do góry

We wszystkim się z dudsonem zgadzam ale 2metry i już obrażenia?! To ja z tylu mogę kicać w nieskończoność bez obrażeń :/ Te obrażenia gdzieś od 4metrów sie powinny zaczynać
Zobacz profil autora
Ero
Administrator
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 543 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 19:33, 05 Maj 2008 Powrót do góry

Mylisz pojęcia . Obrażenia tłuczone to obrażenia tłuczone . Efektem upadków nie zawsze są obrażenia tłuczone np. Złamanie nogi to nie stłuczenie xD
Chodziło mi o :

Walnięcie kogoś krzesłem w plery ...
Zobacz profil autora
ZodiaQ
Mod



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tu nawet diabeł boi się przyjść

PostWysłany: Pon 19:39, 05 Maj 2008 Powrót do góry

Aaa czyli inaczej zwane obrażenia obuchowe xD było tak od razu, no to ja mam na to pomysł.

Przypuśćmy jest sobie kolo z maczugą, obydwaj zaczynają walczyć, temu z maczugą MG robi oddzielny rzut k100, jak wypadnie liczba pomiędzy 90-100 przeciwnik pada jak ściera ( K.O xD ), występuje u niego omdlenie, trwa ono k6 - siła woli ( jeśli taki atrybut będzie )...wracając do walki, koleś który dostał maczugą ma np. 2poziom atrybutu siły woli, a z rzutu k6 wypada 4
4-2=2
Czyli koleś mdleje na dwie minuty xP
Zobacz profil autora
DUDSON
Gracz



Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:01, 05 Maj 2008 Powrót do góry

hmmm.....z tymi wysokosciami to byl tylko przyklad....nie chodzilo o liczby tylko o sposob....
no i jesli chodzi o to twoje omdlenie to 2 minuty to trohce przy duzo jak na upadek....nawet ze ktos mdleje to przesada...ja proponuje zrobic cos w tym stylu ze sie przewraca i na jedna ture OUT, albo dostaje obrazenia, np ze sam sie walnal (IDIOTA!!!)
Zobacz profil autora
ZodiaQ
Mod



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tu nawet diabeł boi się przyjść

PostWysłany: Pon 22:08, 05 Maj 2008 Powrót do góry

Eee ale mi chodziło nie o upadek ale o obrażenia obuchowe, a tą dwójkę mozna i na tury zamienić
Zobacz profil autora
Ero
Administrator
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 543 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 22:10, 05 Maj 2008 Powrót do góry

dobra czym wy się w ogóle tutaj zajmujecie ??
Tylko pierdu pierdu a robota stoi !
Chwytać za rydle i robić bo jak nie to moja decha w ruch pójdzie !
Zobacz profil autora
Dartius
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: was wytrzasnęli?

PostWysłany: Pon 22:23, 05 Maj 2008 Powrót do góry

a co z pozbawianiem przytomności na dłużej? chcąc niechcąc trzeba kogoś załatwić na dłużej nie zabijając go a wtedy ta opcja wydaje sie być najlepsza.

proponowałbym tak, jak gadałem dziś z Ero. gdy ktoś próbuje go pozbawić przytomności (widać że koleś chce mu "wyciąć" z życia parę godzin) to wtedy:
robimy sporny test siła vs odporność(lub wytrzymałośc czy co tam będzie)

Przy różnicy -5 lub większej atakujący musi zdać test na zręczność . W przypadku porażki wypuszcza z ręki przedmiot którym atakował [ Od Ero Very Happy ]

Jeżeli jest różnica -1 - 1 to atak jest normalny

przy różnicy większej niż -1 [ czyli że broniący się ma więcej ] powinna być zmiana inicjatywy dla broniącego się tak , że on atakuje

przy wyniku 2 - 5 było by ogłuszenie

przy 5 - 9 to by było pozbawienie przytomności

powyżej i równo z 10 to jest uszkodzenie organów wewnętrznych

co wy na to panocki??
Zobacz profil autora
DUDSON
Gracz



Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:12, 06 Maj 2008 Powrót do góry

ja proponuje dodac do tego nowa umiejke: ogluszanie

jesli ktos bedzie mial ta umiejke bedzie wykonywal rzuty (proponuje te ktore podrzucil Dartius) do jego jego wyniku dodaje sie iles np. 2
albo cos takiego ze jak jest umiejka na 1-2 lv. to wspolczynik +1
3-4lv-wspołczynnik +2 itd.
Zobacz profil autora
ZodiaQ
Mod



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tu nawet diabeł boi się przyjść

PostWysłany: Wto 17:51, 06 Maj 2008 Powrót do góry

Albo zrobić broń z bonusami zamiast nowej umiejętności, zawsze jakieś ułatwienie
Zobacz profil autora
Ero
Administrator
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 543 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 18:11, 06 Maj 2008 Powrót do góry

Atut ogłuszanie na pewno się pojawi . Ale w właściwościach niektórych broni będzie on wpisany na stałe , więc trzeba wszystko zrobić i tyle ...
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)