Autor |
Wiadomość |
Ero
Administrator

Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Czw 8:58, 01 Maj 2008 |
 |
No właśnie , jak by się to miało odbywać ?
Jest to niezwykle ważna sprawa we wszystkich RPG-ach ; zły system potrafi całkowicie zniszczyć przyjemność z gry , gdy gracze nie wiedzą jak walczyć .
[ Czytaj : Czy ktokolwiek jest w stanie wytłumaczyć nowemu graczowi system walki z Monastyra ?? xD ] .
No i teraz pytania :
1.Czy robimy system tur . I ile miały by one trwać [ np.Każda osoba ma po 3 żuty ....]
2.Opieramy się na k100 . Wynik miałby być jak najmniejszy czy jak największy [ osobiście preferuję jak najmniejszy , bo łatwiej jest zrobić ].
3. Co do trafień , będziemy robili jakieś bonusy ?
4. Pogoda i podłoże powinno mieć wpływ na przebieg walki .
5. Co z obrażeniami tłuczonymi ??
Pytań jest parę , ale pomogą nam w tworzeniu systemu ...
|
|
|
 |
 |
|
 |
DUDSON
Gracz
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:06, 05 Maj 2008 |
 |
ja proponuje zrobić walki podobne do systemu z warhammera...
1. Tury, no raczej tak, a jak ty chcesz to zrobic w RPG-u
2. najmniejszy-owszemn
3. Mozna zrobić bonus. P{roponuję coś takiego, ze jeśli ktos za pierwszym razem zada max. obrażen ma dodatkowy rzut...
4. Tak, al enie do obrażeń, na przykład, jeśli ktoś na trafieniu wyrzuci fatalnie, to może sie dodatkowopoślizgnąc, albo potknać, przez idiotycznie wykonany zamach
5. Upadki? Zrobić coś w stylu
1-2m 0+ k4 obrażeń
3-6m 3+ k4obrażen
Więc ja proponuję cos trakiego...
|
|
|
 |
 |
ZodiaQ
Mod
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tu nawet diabeł boi się przyjść
|
Wysłany:
Pon 19:29, 05 Maj 2008 |
 |
We wszystkim się z dudsonem zgadzam ale 2metry i już obrażenia?! To ja z tylu mogę kicać w nieskończoność bez obrażeń :/ Te obrażenia gdzieś od 4metrów sie powinny zaczynać
|
|
|
 |
 |
Ero
Administrator

Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pon 19:33, 05 Maj 2008 |
 |
Mylisz pojęcia . Obrażenia tłuczone to obrażenia tłuczone . Efektem upadków nie zawsze są obrażenia tłuczone np. Złamanie nogi to nie stłuczenie xD
Chodziło mi o :
Walnięcie kogoś krzesłem w plery ...
|
|
|
 |
 |
ZodiaQ
Mod
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tu nawet diabeł boi się przyjść
|
Wysłany:
Pon 19:39, 05 Maj 2008 |
 |
Aaa czyli inaczej zwane obrażenia obuchowe xD było tak od razu, no to ja mam na to pomysł.
Przypuśćmy jest sobie kolo z maczugą, obydwaj zaczynają walczyć, temu z maczugą MG robi oddzielny rzut k100, jak wypadnie liczba pomiędzy 90-100 przeciwnik pada jak ściera ( K.O xD ), występuje u niego omdlenie, trwa ono k6 - siła woli ( jeśli taki atrybut będzie )...wracając do walki, koleś który dostał maczugą ma np. 2poziom atrybutu siły woli, a z rzutu k6 wypada 4
4-2=2
Czyli koleś mdleje na dwie minuty xP
|
|
|
 |
 |
DUDSON
Gracz
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:01, 05 Maj 2008 |
 |
hmmm.....z tymi wysokosciami to byl tylko przyklad....nie chodzilo o liczby tylko o sposob....
no i jesli chodzi o to twoje omdlenie to 2 minuty to trohce przy duzo jak na upadek....nawet ze ktos mdleje to przesada...ja proponuje zrobic cos w tym stylu ze sie przewraca i na jedna ture OUT, albo dostaje obrazenia, np ze sam sie walnal (IDIOTA!!!)
|
|
|
 |
 |
ZodiaQ
Mod
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tu nawet diabeł boi się przyjść
|
Wysłany:
Pon 22:08, 05 Maj 2008 |
 |
Eee ale mi chodziło nie o upadek ale o obrażenia obuchowe, a tą dwójkę mozna i na tury zamienić
|
|
|
 |
 |
Ero
Administrator

Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pon 22:10, 05 Maj 2008 |
 |
dobra czym wy się w ogóle tutaj zajmujecie ??
Tylko pierdu pierdu a robota stoi !
Chwytać za rydle i robić bo jak nie to moja decha w ruch pójdzie !
|
|
|
 |
 |
Dartius
Administrator

Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: was wytrzasnęli?
|
Wysłany:
Pon 22:23, 05 Maj 2008 |
 |
a co z pozbawianiem przytomności na dłużej? chcąc niechcąc trzeba kogoś załatwić na dłużej nie zabijając go a wtedy ta opcja wydaje sie być najlepsza.
proponowałbym tak, jak gadałem dziś z Ero. gdy ktoś próbuje go pozbawić przytomności (widać że koleś chce mu "wyciąć" z życia parę godzin) to wtedy:
robimy sporny test siła vs odporność(lub wytrzymałośc czy co tam będzie)
Przy różnicy -5 lub większej atakujący musi zdać test na zręczność . W przypadku porażki wypuszcza z ręki przedmiot którym atakował [ Od Ero ]
Jeżeli jest różnica -1 - 1 to atak jest normalny
przy różnicy większej niż -1 [ czyli że broniący się ma więcej ] powinna być zmiana inicjatywy dla broniącego się tak , że on atakuje
przy wyniku 2 - 5 było by ogłuszenie
przy 5 - 9 to by było pozbawienie przytomności
powyżej i równo z 10 to jest uszkodzenie organów wewnętrznych
co wy na to panocki??
|
|
|
 |
 |
DUDSON
Gracz
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:12, 06 Maj 2008 |
 |
ja proponuje dodac do tego nowa umiejke: ogluszanie
jesli ktos bedzie mial ta umiejke bedzie wykonywal rzuty (proponuje te ktore podrzucil Dartius) do jego jego wyniku dodaje sie iles np. 2
albo cos takiego ze jak jest umiejka na 1-2 lv. to wspolczynik +1
3-4lv-wspołczynnik +2 itd.
|
|
|
 |
 |
ZodiaQ
Mod
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tu nawet diabeł boi się przyjść
|
Wysłany:
Wto 17:51, 06 Maj 2008 |
 |
Albo zrobić broń z bonusami zamiast nowej umiejętności, zawsze jakieś ułatwienie
|
|
|
 |
 |
Ero
Administrator

Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 18:11, 06 Maj 2008 |
 |
Atut ogłuszanie na pewno się pojawi . Ale w właściwościach niektórych broni będzie on wpisany na stałe , więc trzeba wszystko zrobić i tyle ...
|
|
|
 |
 |
|