Forum www.feudal.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wampir Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Quaro Lateralus
Gracz



Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okinawa

PostWysłany: Sob 15:22, 10 Maj 2008 Powrót do góry

ehh i Ty grałeś Dartiusem... Ty ty ty .. Gdyby Cynthia to widziała.. ło jezu.. prześwięciła by Cię xD Akysz *leje wodą święconą* //tak tak ro miała być ironia xD//

Wampir


# Wygląd ogólny:
Wampiry zachowują wygląd identyczny z wyglądem ludzkim(przynajmniej na pierwszy rzut oka, gdyż różnic jest sporo) w momencie przemiany. Dotyczy to takich cech jak wzrost, budowa ciała, wcześniejsze uszkodzenia, wiek etc. Ciało wampira nie wydziela żadnego zapachu.
# Ciało:
twarde i zimne, niepodatne na zwykłe uszkodzenia mechaniczne(stłuczenia, siniaki, otarcia, rany etc).
Ciało wampira nie słabnie z wiekiem i nie starzeje się.
Wszelkiego rodzaju rany goją się bardzo szybko (w zależności od wieku wampira); trochę dłużej goją się oparzeliny. Złamane kości zrastają się szybko (bardzo ważne jest by nastawienie było prawidłowe, gdyż kość zrasta się tak szybko, że może się zrosnąć nieprawidłowo). Odcięte części ciała po przyłożeniu także się zrastają (tu też jest ważne by kończyna, głowa etc. została prawidłowo dostawiona- patrz przypadek Maela w B&G ). Niemożliwe jest jednak by utracony fragment ciała odrósł. Po spożyciu krwi ciało ogrzewa się do temperatury wypitej krwi. Z braku krwi ciało kurczy się i wysycha, a skóra marszczy się i przylega do szkieletu( nie dotyczy to naprawdę silnych wampirów, które mogą obyć się bez krwi). Jednak możliwy jest powrót do stanu wyjściowego, w momencie gdy wampir wznowi odżywianie się. Im starszy jest wampir, tym jego ciało staje się twardsze, zimniejsze i szybciej się regeneruje.
# Skóra:
biała, połyskująca, twarda i gładka, bez wyraźnych porów, bruzd, zmarszczek, zanieczyszczeń etc. (z wiekiem cechy te nasilają się . Po spożyciu krwi skóra zaróżawia się i bardziej przypomina ludzką. Silne wampiry mogą korzystać także z dobrodziejstw opalenizny, choć zabieg jest niewyobrażalnie bolesny
# Włosy:
lżejsze od ludzkich, nie rosną i nie wypadają. Po obcięciu wracają do pierwotnej długości w przeciągu przespanego przez wampira dnia.
# Paznokcie:
twarde, połyskujące, robią wrażenie szklanych. Nie łamią się , nie rozdwajają, nie zadzierają ( marzenie każdej kobiety ). Po obcięciu czy spiłowaniu, podobnie jak włosy, wracają do pierwotnej długości i kształtu.
# Oczy:
nienaturalnie błyszczące, mieniące się kolorami tęczówki.
# Zęby:
Górne trójki są dłuższe i zaostrzone, służą do zadawania ran. Zębów nie ima się próchnica, paradentoza i inne dolegliwości
# Łzy i pot:
jedyne widoczne wydzieliny ciała- są krwawe(nie zostało wyraźnie napisane czy jest to czysta krew czy woda z domieszką krwi)
Funkcje życiowe
# Długość życia:
teoretycznie nieograniczona, tzw. Potencjalna nieśmiertelność. W praktyce różnie z tym bywa
# Odżywianie:
Wampiry odżywiają się tylko i wyłącznie krwią ludzką lub innego zwierzęcia. Wampiry nie piją innych płynów ( w tym wody) i nie przyjmują pokarmów stałych (zapomnijcie o akcji z opłatkiem w BF, Prosimy!). każda próba zjedzenia lub wypicia czegokolwiek innego niż krew kończy się wymiotami.
# Wydalanie:
Wampiry nie wydalają produktów przemiany materii, gdyż w ich ciałach nie zachodzi zwykły proces przemiany materii i energii. Spożyta krew, prosto z żołądka jest wchłaniana do krwioobiegu z pominięciem trawienia. Jedynym sposobem wydalania wypitej krwi jest pot i łzy. W pozostałych przypadkach krew dostarcza wampirowi energii bez powstawania żadnych produktów ubocznych.
# Rozmnażanie:
Wampiry nie rozmnażają się w sposób płciowy. Wampirem zostaje człowiek, (nie było jeszcze przypadku wampira- zwierzęcia), którego uprzednio wypita przez wampira krew, zmieszana zostanie w organizmie wampira z jego własną krwią a następnie oddana ofierze. Człowiek taki musi zostać opróżniony z krwi aż do granicy śmierci. Przemiana trwa zazwyczaj ok. 24 godzin, w czasie których ciało człowieka pozbywa się zbędnych fluidów(oszczędźmy sobie szczegółów; wszyscy wiedzą o co chodzi) i zyskuje cechy wampira.
# Funkcje seksualne:
Wampiry nie czerpią fizycznej przyjemności z seksu, aczkolwiek teoretycznie są do niego zdolne. Różoryżowcy ustalili, że samce wampirów mają permanentny wzwód. Jednak cała przyjemność z seksu została przeniesiona na akt picia krwi co nie znaczy, że wampir nie może np. dogodzić człowiekowi
# Oddychanie:
Z tego co wiadomo wampiry oddychają, aczkolwiek brak tlenu im by nie zaszkodził, więc praktycznie mogą się obyć bez tego, ale chyba nabierają powietrza w płuca z przyzwyczajenia
# Motoryka:
niezwykła szybkość, zwinność i siła (w chwili stworzenia siła 3-4 ludzi). Wampiry mogą osiągać prędkość ruchów niewidoczną dla ludzkiego oka. Potrafią także wyskoczyć na wysokość kilku metrów. Wampir może wzmocnić swoją siłę np. pijąc krew silniejszego i starszego wampira, albo nie stwarzając potomków. Wampir stworzony z 'nienaruszonej' krwi jest silniejszy już w momencie swego stworzenia. Siły wampira rosną także po wybudzeniu sie z długotrwałego letargu, po doznanych obrażeniach i w miarę upływającego czasu. Ale do wszytkiego potrzebny jest czas czas czas czas czas... Nie myślcie sobie ze o Elo stanę się wampirem będę pwnaga.. bynajmniej nie... z początku jesteście słabi.. bardzo słabi..
# Głos:
Głos wampira jest bardzo donośny, może rozbijać szkło, przekrzykiwać sprzęt nagłaśniający podczas koncertu, albo zwyczajnie ranić ludzkie uszy
# Pamięć:
Wampiry mają doskonałą pamięć, chociaż u starszych zdarzają się poważne zaniki. Wampiry też błyskawicznie uczą się i przyswajają sobie nowe wiadomości i umiejętności.
# Sen:
Wampirzy sen, będący rodzajem letargu, z którego nie można ich wybudzić. Wampiry ś ią rutynowo od wschodu do zachodu słońca (długość snu zależy od mocy wampira). Wampir w letargu nie jest całkowicie bezbronny, może zniszczyć intruza, który się zbliży, ale bez świadomości tego co robi. Wampir może także, uciąć sobie krótką drzemkę o dowolnej porze nocy. Wampiry, podobnie jak ludzie maja marzenia senne. Specyficznym rodzajem letargu jest Zejście do Podziemia, czyli stan, kiedy wampir nie przyjmuje krwi i zazwyczaj zakopuje się pod ziemią aby przeczekać kryzys (podobnie sposób ten był wykorzystywany w karaniu nieposłusznych wampirów przez klany)
# Krew, czyli to co napędza wampira :
Krew wampira jest jedyną podstawą jego egzystencji i musi być zasilana krwią innych zwierząt(najlepiej ludzi). Wampir w zależności od wieku i siły odżywia się albo każdej nocy, zabijając po kilka osób (młodziki), albo okresowo, zadowalając się niewielkimi upustami krwi, zwanymi finezyjnie Małymi Drinkami(stare wampiry). Krew wampira jest bardzo wrażliwa i łatwopalna. Niszczy ją ogień i słońce. Najpotężniejsze wampiry mogą przestać pić krew w ogóle bez uszczerbku dla zdrowia i urody . U innych brak świeżej krwi powoduje wysuszenie się ciała i utratę sił. Krew wampira w niewielkich dawkach może mieć działanie lecznicze dla ludzi(np. goi drobne rany).
# Choroby:
Wampira nie imają się żadne znane człowiekowi choroby (z wyjątkiem chorób psychicznych )
# Śmierć:
Wampiry nie umierają z powodu: starości, odniesionych ran, chorób. Mimo tego nie są całkowicie niezniszczalne. Wampira niszczy rutynowo: światło słońca (nie wszystkich), żar ognia. Poza tym są pewne wyjątki w wampirzej historii, kiedy wampiry zostały zabite jeszcze w inny sposób: przez całkowite opróżnienie ciała wampira z krwi , albo w rytualnym akcie kanibalistycznym. Nie do końca też wiadomo co się dzieje w przypadku zniszczenia mózgu wampira, albo dekapitacji. Wydaje się, że dekapitacja właściwie skutecznie unieruchamia wampira, uniemożliwiając mu działanie, natomiast go nie zabija(konieczne jest dodatkowe spalenie ciała). Z czasem wampiry stają się odporne na zabójcze działanie światła słonecznego na tyle, że wystawienie swego ciała na słońce powoduje u nich tylko niewyobrażalny ból i oparzenia różnego stopnia, aż 'tylko' po zbrązowienie skóry. Po spaleniu ciała wampira jego prochy powinny zostać rozrzucone, gdyż zawsze istnieje możliwość( a przynajmniej tak wierzono), że się odrodzi.
Wampirze zmysły

# Wzrok:
doskonalszy niż u człowieka, widzenie bardzo ostre. Wampiry widzą także więcej szczegółów niż ludzie i są bardziej wrażliwe na barwy; doskonale widzą w ciemnościach. W młodym wieku u wampirów może pojawić się nadwrażliwość na światło. Wzrok wampira może zahipnotyzować człowieka lub innego wampira (innymi słowy wampiry mają 'sokole oczy' )
# Słuch:
doskonalszy niż u ludzi, wyostrzony, ze zdolnością odróżnienia pojedynczych dźwięków, łatwością odnajdywania określonych źródeł dźwięku, o dalekim zasięgu. (innymi słowy: 'nietoperze uszy' )
# Węch:
bardzo wyczulony, zwłaszcza na zapach krwi (innymi słowy ' si nos' )
# Dotyk
Wbrew pozorom wampiry są bardzo wrażliwe na dotyk, a zwłaszcza na ból
# Smak
Chociaż nie jest on im w praktyce do niczego potrzebny, to wydaje się że go nie zatraciły.
Niezwykłe zdolności

.
# Latanie:
Tylko nieliczne wampiry decydują się na to. Latanie odbywa się dzięki mocy umysłu (wampiry nie morfują w nietoperze! ), ale ponoć nie należy do najprzyjemniejszych doświadczeń i zazwyczaj budzi w wampirach strach.

# Sposoby zabicia:
Wampirów nie ima się kołek, woda święcona, srebrne kule i inne zabobonne sposoby. Aczkolwiek nikt jeszcze nie próbował ich potraktować ultrafioletem (por. Blade) czy bombą atomową
# Straszaki:
Wampir nie cofnie się przed żadnym symbolem religijnym: krucyfiks, hostia; bez pardonu wlezie do Kościoła w środku mszy, a nawet przyjmie komunię świętą sic! (chyba, że jest mocno wierzący ). Wampir nie potrzebuje zaproszenia, żeby wejść do czyjegoś domu i dziabnąć gospodarza i domowników. Nie straszny mu czosnek, przeróżne guślarskie ziółka czy waleczne blondynki )). Wampir spokojnie się przemieszcza po świecie(oczywiście wyjąwszy przerwy na sen); nie zagrodzi mu drogi żaden ciek wodny; nie potrzebuje także taszczyć ze sobą ziemi z rodzinnego kraju (por. Dracula). Tak naprawdę wampiry ogranicza i powstrzymuje tylko: ogień, słońce, sen-letarg, własna psychika i inne wampiry...Innymi słowy, człowiek w starciu z wampirem jest praktycznie bez szans.
# Lustrzane odbicie:
Wampir odbija się w lustrze, w tafli wody, szybie wystawowej etc.. Można nagrać jego głos, zrobić mu zdjęcie, nakręcić z nim film...
# Spanie w trumnach:
Wampir absolutnie nie potrzebuje spać w trumnie (nie czerpie z niej żadnej mocy). Wystarczy jakiekolwiek, dobrze zabezpieczone przed słońcem pomieszczenie, nawet zwykły dół w ziemi. Mimo to wampiry swego czasu sypiały w trumnach...może uważały, że tak jest modnie?
# Wygląd i morfing:
Wampir nie zmienia swojego ludzkiego wyglądu; nie morfuje w żadne zwierzę (nietoperz, szczur, pies, wilk etc.)czy zieloną mgłę, ani inne dziwaczne hybrydy. Wampiry nie mają: czerwonych oczu, rozwidlonego języka, spiczastych uszu, zaostrzonych jedynek, nie wypuszczają macek i nie mają kolca w języku. Wampir z kształtu wygląda na normalnego człowieka, co najwyżej może się wysuszyć lub srodze poparzyć i to jest jedyny moment kiedy jego wygląd staje się naprawdę przerażający.
# Seks:
Wampiry Rice na ogół stronią od seksu
# Dziewicza krew:
Krew dziewicy jest tak samo dobra jak każda inna, nie tkwi w niej szczególna moc. Wampiry raczej preferują krew złoczyńców, tak więc Dziewice tego świata! Ś ijcie spokojnie ...do czasu )
# Magia:
Pomimo kilku 'bonusowych' zdolności, wampiry nie są magikami, nie mają władzy nad pogodą i zwierzętami, nie rzucają czarów i uroków, nie znają przyszłości...
# Sposób przemiany w wampira:
Już pisałem. Jam jam ugryść człeczyne poczym wypić niemal do dna (ale uwaga bo jak wypije ostatnią kroplę krwi z człeczyny wampir umiera)

Sama charakterystyka. Jakie bonusy?
Profity: +1/3 zręczności, siły, wytrzymałości etc. 1/2 - 2 siły woli i po –1 od każdej opartej na tym umiejętnosci (jak zastraszanie czy tego typu sprawki) umówmy się.. jest jeszcze młodym wampirem nie wie co się znim niemal stało i jest „oszołomiony”
Kary: dzień. Nie imaj się chodzenia po słoneczku bo najzwyczajniej Cie spali... Mocne bardzo mocne wampiry niemal legendy około 500 letnie potrafią chodzić w ciągu dnia. Czarny kubraczek czarny płaszcz parasolka plus pochmurny dzień. Ok. ale.. jak myślicie? Czy wampir mający nieśmiertelność wyjdzie ot tak na – śmierć?
Samą karą jest to iż ludzie w wioskach potrafią dostrzec „coś” w wampire i boja się go. Co za tym idzie kary do testów w rozmowach z ludzmi i ogółem kontaktami z nimi. To tyle na temat prawdziwego wampira .


Ostatnio zmieniony przez Quaro Lateralus dnia Sob 15:25, 10 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Dartius
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: was wytrzasnęli?

PostWysłany: Sob 15:32, 10 Maj 2008 Powrót do góry

Za dushoooooooo.....ale niech ci świeci. Poczekamy na odpowiedź innych jeszcze.*poszedł po kołek,sznur i lampkę emitującą promienie UV podśpiewując" już czas na lincz...."*
Zobacz profil autora
Ero
Administrator
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 543 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 15:49, 10 Maj 2008 Powrót do góry

Nie chce mi się tego czytać , ale ogólnie widzę , że ci się nudziło .
Opis dobry , niech zostanie , w końcu jak ktoś chce grać wampirem to niech to sobie poczyta i tyle .

Pytanie do tego kto to czytał [ patrzy na dartiusa xD ] : Nie ma w tym chyba żadnych super hiper mega wypaśnych mocy , które zaburzały by równowagę gry ??
Zobacz profil autora
Dartius
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: was wytrzasnęli?

PostWysłany: Sob 15:58, 10 Maj 2008 Powrót do góry

nie czytałem tego....za dużo dla mnie i nie chce mi się tego czytać xD. Ale z tego co widzę to jest opis wampira od stóp do głów(z małymi wyjątkami)
Zobacz profil autora
Mucios
Gracz



Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:29, 11 Maj 2008 Powrót do góry

przeczytał ktoś to całe?

streśćcie mnie to Razz


Ostatnio zmieniony przez Mucios dnia Nie 22:30, 11 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Quaro Lateralus
Gracz



Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okinawa

PostWysłany: Nie 22:32, 11 Maj 2008 Powrót do góry

wiec jak nie czytałeś to sie nie odzywaj.
zapewne Twoja historia postaci będzie zawierała trzy zdania.
A modów proszę o kasację zbędnych mało inteligentnych postów >.>
Zobacz profil autora
Mucios
Gracz



Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:33, 11 Maj 2008 Powrót do góry

Wybacz pióra mistrzu * ukłon *
Zobacz profil autora
Dartius
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: was wytrzasnęli?

PostWysłany: Nie 22:35, 11 Maj 2008 Powrót do góry

Dobra obaj spokój xD. A dziś przeczytałem ten tekst i te wampiry różnią się nieco od innych ale kij z tym
Zobacz profil autora
will
Gracz



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jesteś dziecinko

PostWysłany: Wto 21:41, 13 Maj 2008 Powrót do góry

Różnią sie bo mają się różnic. To nie jest jakieś tam europejsko-amerykańskie badziewie.

Podoba mi się teks.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)