 |
|
Autor |
Wiadomość |
Ero
Administrator

Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pią 16:10, 09 Maj 2008 |
 |
Nazwa : Człowiek Inferno
Opis : Płoń mała płoń ! Tak w skrócie można opisać przedstawiciela tej klasy
Charakterystyka : Piroman zwany też Człowiekiem Inferno to osoba , która nie może żyć bez wybuchów . Po przeprowadzeniu setek wybuchów nauczyła się niejako kontrolować jego tor ! W swoim warsztacie konstruuje bomby i inne tego rodzaju materiały .
Wymagania : Świetna znajomość pirotechniki . Brak poczucia czyjejś własności .
Profity : Piroman umie za pomocą swojego KI :
- Zapalać różne przedmioty
- Wywoływać małe eksplozje
- Wytwarzać materiały wybuchowe z prostych składników
- Kontrolować szybkość i tor ruchu płomieni .
Piroman to postać neutralna , która pragnie jedynie widoku ognia i wybuchów ...
|
|
|
 |
 |
|
 |
Quaro Lateralus
Gracz
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okinawa
|
Wysłany:
Nie 19:15, 11 Maj 2008 |
 |
Strumień Ognia
Opis: Z łap/łapy czarującego wystrzeliwuje strumień ognia. Ogień owy jest bardzo słaby i choć wygląda potężnie po zetknięciu się z ofiarą nie zadaje żadnych obrażeń. Istota odczuwa lekkie ciepło. Działa jako straszak
Czas działania: 5 sekund - do wyczerpania zasobów ki
Skałdniki: gesty i słowa
Odporność na ogień
Zasięg – na siebie
Czas trwania – 30 sekund na poziom czarodzieja
Składniki – 0.5 litra wody
Dzięki temu czarowi czarodziej staje się niepodatny na ogień magiczny i niemagiczny. Może on np. bez szwanku przechodzić przez płomienie.
Zapłon
Opis: Zaklęcie to podpala łatwopalny przedmiot (nie stworzenie chyba że jest rośliną).
Czas działania: Ciągły aż do ugaszenia lub spalenia.
Czas rzucania: 4 sekund.
Składniki: gesty i słowa
Zimne Płomienie
Opis: Czar oziębia naturalny ogień wybrany przez rzucającego. Nie zadaje on obrażeń temu, kto rzucił czar.
Czas działania: 10 sekund. - +3 sekundy na poziom rzucającego.
Składniki: Gesty i słowa
Pożoga
Opis: Zaklęcie tworzy szlak z płomieni którym czarujący kieruje jak chce. Działa jedynie na ziemi i zadaje bazowo (tutej ustalcie ile) obrażeń na runde. Płomienie mają szerokość 4 metrów i w jednej rundzie mogą przebyć drogę 10 metrów co wystarcza by objąć ogniem parę istot naraz. Gdzie raz płomienie zapłonęły tam płoną przez dwie minuty po zakończeniu czaru.
Czas działania: moment rzucenia i dwie minuty rundy.
Czas rzucania: 15 sekund
Składniki: fiolka siarki, fiolka krwi ifryta(?), słowa i gesty
Musisz zmniejszyć zasięg i szerokość . A do tego " Fiolka krwi orka " ? Człowieku nie ten klimat xD
Ano bo to dla postaci mojej innej wymyślałem też piromana.
Piekło
Opis: Zaklęcie zwiększa temperaturę w obszarze 50m x 50m x 50m do takiej, która zadaje ból wszystkim prócz rzucającego. Wszyscy w obszarze działania czaru dostają poważne poparzenia. Po skończeniu czaru mag potrzebuje czasu by dojść do siebie. Ma w ten czas zawroty głowy i traci koncentrację
Czas działania: minuta.
Składniki: Kawałek meteorytu, fiolka siarki, fiolka krwi czerwonego smoka, gesty słowa.
Czas rzucania: 30 sekund
Ten czar już ewidentnie przepakowany . Duuużo za silny , zmniejszy obszar ale i tak raczej będzie na super wysokim poziome dostępne ;/
No to jest dla postaci która gra przynajmniej z półtora roku.
Co do wymagań ustalcie.
|
Ostatnio zmieniony przez Quaro Lateralus dnia Nie 20:01, 11 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Dartius
Administrator

Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: was wytrzasnęli?
|
Wysłany:
Nie 21:49, 11 Maj 2008 |
 |
czy to nie czasem alternatywa alchemika z lekką dozą magyi? ;p
|
|
|
 |
 |
Quaro Lateralus
Gracz
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okinawa
|
Wysłany:
Nie 21:52, 11 Maj 2008 |
 |
składniki kwestią umowną.
|
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |