Forum www.feudal.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Człowiek Inferno Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Ero
Administrator
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 543 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 16:10, 09 Maj 2008 Powrót do góry

Nazwa : Człowiek Inferno
Opis : Płoń mała płoń ! Tak w skrócie można opisać przedstawiciela tej klasy
Charakterystyka : Piroman zwany też Człowiekiem Inferno to osoba , która nie może żyć bez wybuchów . Po przeprowadzeniu setek wybuchów nauczyła się niejako kontrolować jego tor ! W swoim warsztacie konstruuje bomby i inne tego rodzaju materiały .

Wymagania : Świetna znajomość pirotechniki . Brak poczucia czyjejś własności .

Profity : Piroman umie za pomocą swojego KI :
- Zapalać różne przedmioty
- Wywoływać małe eksplozje
- Wytwarzać materiały wybuchowe z prostych składników
- Kontrolować szybkość i tor ruchu płomieni .


Piroman to postać neutralna , która pragnie jedynie widoku ognia i wybuchów ...
Zobacz profil autora
Quaro Lateralus
Gracz



Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okinawa

PostWysłany: Nie 19:15, 11 Maj 2008 Powrót do góry

Strumień Ognia
Opis: Z łap/łapy czarującego wystrzeliwuje strumień ognia. Ogień owy jest bardzo słaby i choć wygląda potężnie po zetknięciu się z ofiarą nie zadaje żadnych obrażeń. Istota odczuwa lekkie ciepło. Działa jako straszak
Czas działania: 5 sekund - do wyczerpania zasobów ki
Skałdniki: gesty i słowa

Odporność na ogień
Zasięg – na siebie
Czas trwania – 30 sekund na poziom czarodzieja
Składniki – 0.5 litra wody
Dzięki temu czarowi czarodziej staje się niepodatny na ogień magiczny i niemagiczny. Może on np. bez szwanku przechodzić przez płomienie.

Zapłon
Opis: Zaklęcie to podpala łatwopalny przedmiot (nie stworzenie chyba że jest rośliną).
Czas działania: Ciągły aż do ugaszenia lub spalenia.
Czas rzucania: 4 sekund.
Składniki: gesty i słowa

Zimne Płomienie
Opis: Czar oziębia naturalny ogień wybrany przez rzucającego. Nie zadaje on obrażeń temu, kto rzucił czar.
Czas działania: 10 sekund. - +3 sekundy na poziom rzucającego.
Składniki: Gesty i słowa


Pożoga
Opis: Zaklęcie tworzy szlak z płomieni którym czarujący kieruje jak chce. Działa jedynie na ziemi i zadaje bazowo (tutej ustalcie ile) obrażeń na runde. Płomienie mają szerokość 4 metrów i w jednej rundzie mogą przebyć drogę 10 metrów co wystarcza by objąć ogniem parę istot naraz. Gdzie raz płomienie zapłonęły tam płoną przez dwie minuty po zakończeniu czaru.
Czas działania: moment rzucenia i dwie minuty rundy.
Czas rzucania: 15 sekund
Składniki: fiolka siarki, fiolka krwi ifryta(?), słowa i gesty
Musisz zmniejszyć zasięg i szerokość . A do tego " Fiolka krwi orka " ? Człowieku nie ten klimat xD

Ano bo to dla postaci mojej innej wymyślałem też piromana.




Piekło
Opis: Zaklęcie zwiększa temperaturę w obszarze 50m x 50m x 50m do takiej, która zadaje ból wszystkim prócz rzucającego. Wszyscy w obszarze działania czaru dostają poważne poparzenia. Po skończeniu czaru mag potrzebuje czasu by dojść do siebie. Ma w ten czas zawroty głowy i traci koncentrację
Czas działania: minuta.
Składniki: Kawałek meteorytu, fiolka siarki, fiolka krwi czerwonego smoka, gesty słowa.
Czas rzucania: 30 sekund
Ten czar już ewidentnie przepakowany . Duuużo za silny , zmniejszy obszar ale i tak raczej będzie na super wysokim poziome dostępne ;/
No to jest dla postaci która gra przynajmniej z półtora roku.

Co do wymagań ustalcie.


Ostatnio zmieniony przez Quaro Lateralus dnia Nie 20:01, 11 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Dartius
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: was wytrzasnęli?

PostWysłany: Nie 21:49, 11 Maj 2008 Powrót do góry

czy to nie czasem alternatywa alchemika z lekką dozą magyi? ;p
Zobacz profil autora
Quaro Lateralus
Gracz



Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okinawa

PostWysłany: Nie 21:52, 11 Maj 2008 Powrót do góry

składniki kwestią umowną.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)